aku dan mereka ??




urmmm .. .
kli ni aku nak ceta at korang psal aku dan mereka . .
hehhe . .
aku ??? korang taw larh sape kn ..
tp . . mereka ????? sape mereka 2 ???

aku pon xknl n xtaw sape mereka ??
hehhehe . .

tp btol sbnar nya aku pon xlarh sberapa knl dorang ni . .
tp mereka sering ad d sekeliling aku . .
aku tertarik nak mgambil tau psal mereka . .(busy body ckit ) heheh . .
mereka ??? sah2x larh xknal aku . . aku je yg pnyibok . .

mereka yg aku mksud kn ad larh . . . .. orng yg berada . b'pangkat . b'status tnggi . .
owhhhhh .. mcm bes je bunyi nye kn jd mereka ni . .
tp . . betol ke bes ????? sbb 2 gak larh aku nak ambl tau psal dorang ni . .

aku ni tnggal kat condo !!!! wah . . mewah gak larh bg student mcm aku ni tgal at condo kan ??
tp klu bkn sbb kolej yg da tetap kn tmpat tgal ni .. aku rsa xm'rsa aku tgal tmpat mewah mcm ni . .hehehe . .
ea larh kn . . sebulan da brapa kn ??? klu aku tgal at cni abis gaji aku sblan tok byar umah jak . .
esh3x . . kering larh aku nty . .xmkn .

cete aku larh plak yg t'tulis. .. hahahah . .
opsss . . .sori . .ea larh kn . .ad kne mgena ngan aku gak . .hehhe

bg aku larh kn . .ad pkara yg bes n ad pkara y xbes jd mereka ni . .
korang nak tau x ????
moh larh mek nak cete ni . .

sjak kcil aku ska tgok ceta . . ala . .yg puteri2x 2 bha. . .
hehehe . .bes cgat . .t'ingin nak jd puteri . . huahuhahuha . . dlm mimpi kot . .hehe
smpai larh aku skrng ni . .ska tgok ceta mcm 2 . .ad harta .kdudukan . pengaruh yg kuat .kuasa . n sgala nya . . .
aku nak idop mcm mereka . .aku ley dpt sgala nya yg aku nak , ,
aku nak kete . kol je kot . . hehehe .
aku nak umah ..kol je . .
aku nak dia . .aku msti dpat dia . .
aku nak ni . . aku nak 2 . .suma dpt . . ya ALLAH . .nikmat mereka . .

aku mla b'pk smula . ..
klu aku . .. aku ???? jd mereka . . b'harta .b'kdudukan . b' pgaruh ..
aku nak suma yg aku idam . .aku blanja suma duit yg aku ad . . ( sakai jd org kaya ) haha .
aku bazir kn suma duit aku tok brng2x yg aku rsa b'guna ( tp sbnar nya xb'gna lngsong )
aku b'kwn ngan sma status ngan aku . .
see ?????? aku akn jd mcm ni klu aku jd mereka . .
aku b'pk lg . . tuk mjadi mereka . . uh !!!!

bkn 2 je . .aku ske tgok pkaian mereka . .
brand ???? ermm . . xyh ckp larh . .korang pon msty tau kn ??
klu g shopping xyh nak tgok harga . .cpai je pe yg tpkat dek mata . .
aku pon nak !!!
butik terknal larh kgemaran mereka . .
bes nya . .
urmm . . mereka pnya duit . .

klu aku jd mereka ????
urmm . .aku xnak bli2x bju ni . . aku nak tmpah . .design aku sndri . .hehe(poyo btol minah ni )
aku xnak bli at butik sape2x . . aku nak bka butik sndri . .(lebi2x pla) haha
tp kn . . klu aku ad suma 2 korang ase aku mcm dlu x ???
lpak ngan kwan2x aku . . mkn at zubaidah (kdai mkn kat pat aku )
blik seb maghrib . .
aku ase x . . aku akn s'bz menteri . .hahaha (t'lebi suda )
solat ??? msty d ujong wk2 bru larh d tunai kn . .
aku xnak mcm ni . . aku b'pk semula .tuk mjdi mereka . .urm !!

makanan ??? adoh . . toksah nak ckp larh . . kdai eksklusif . . 2 larh tmpat mkn wajib mereka
harga ???? uh !! dorang x esh . . asl kn dorang mlantak . .

aku!!! arrrr . . . klu aku ad wit aku xnak ar nkn at kdai2x ni .
aku nak bli chef2x dy . . suru msk at umah aku . .heheh . .ag bbes . .

esh . . da larh . . da bnyak pla aku ni m'nulis kn . .
pnat giler !!! . .

konklusi nya d cni . .
idop aku lebi gmbira , bahagia , bebas mnjadi dri aku yg skrng ni . .
hepi2x jerrr . .


No comments:

hak milik kekal , aira nazira